Τα παράξενα σπίτια της Πεντέλης

2016-07-30 01:16
Έλαβε χώρα στην περιοχή Πεντέλη του νομού ΑΘΗΝAΝ.
Υπάρχει μια βίλα στην Πεντέλη η οποία έχει παντού γύρω της
χαραγμένο ένα αρχαιοελληνικό Α μέσα σε κύκλο. Σε κάποιο σημείο
της βίλας υπάρχει μια ταμπέλα που γράφει ALPHA LAND. Μήπως
γνωρίζει κανείς τι σημαίνει αυτό ; Κοντά στην ίδια περιοχή υπάρχει η
βίλα του Μπότση. Κάτοικος της περιοχής και φίλος μου, μου
γνωστοποίησε ότι η εν λόγω βίλα ήταν κάποτε ερειπωμένη και όταν
μια παρέα γνωστών του πριν χρόνια μπήκαν μέσα, διαπίστωσαν ότι
υπήρχαν πέντε (!!!) υπόγεια στο κτίσμα. Έφτασαν μέχρι το δεύτερο
υπόγειο. Όταν προσπάθησαν να συνεχίσουν δεν τα κατάφεραν. Τους
έπιασε φόβος και πανικός και έφυγαν. Ο φίλος μου γνώριζε από
κάτοικο της περιοχής ότι στο τελευταίο υπόγειο υπήρχε κρυφή στοά
που αν την ακολουθούσε κανείς, έφτανε στα έγκατα της Πεντέλης και
αυτή τη στοά έλεγε ότι τη χρησιμοποιούσαν Σατανιστές. Η
ατμόσφαιρα μου έλεγε ο φίλος μου ήταν αρκετά βαριά έως
ανυπόφορη ενώ τα κατάλοιπα Μαύρης Μαγείας έκαναν αισθητή την
παρουσία τους. Σήμερα αυτή η βίλα ανακαινίστηκε και είναι
κλειδωμένη. Άγνωστο σε ποιόν ανήκε

Επαφή

Greek Paranormal Team™ Info@GreekParanormalTeam.gr