Το χτένι της νεράιδας

2016-12-03 13:52
Έλαβε χώρα στην περιοχή Χούνη του νομού ΑΙΤAΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ.
 
Ακούστε μια ιστορία που συνέβη στο χωριό Χούνι Αιτωλοακαρνανίας
από όπου κατάγεται η μητέρα μου. Η μητέρα μου έχει 6 αδερφές και 2
αδέρφια. Όταν μία από αυτές ήταν περίπου 16 χρονών, πήγε ως συνήθως
για κάποια δουλειά που την έστελνε καθημερινώς ο πατέρας της στο
χωράφι. Στο γυρισμό σταμάτησε στο ποτάμι για να πιει νερό και βρήκε
μια πολύ όμορφη χτένα. Την πήρε στο σπίτι και το μεσημέρι εκεί που
καθόντουσαν στο καθιστικό άνοιξε η πόρτα και είδαν την θεία μου σαν
να την τραβάει κάποιος από τα μαλλιά (αυτός ο κάποιος ήταν αόρατος)
και άκουσαν μια γυναικεία φωνή να της λέει σέρνοντάς την έξω από το
σπίτι (η θεία μου ήταν στην κυριολεξία στον αέρα) "να αφήσεις την
χτένα εκεί που την βρήκες αλλιώς θα πάθεις μεγάλο κακό". Τρέξαν τότε
όλοι και άφησαν την χτένα στο ποτάμι και δεν ξαναέγινε τίποτα. Ο
παππούς είπε ότι ήταν νεράιδα και της είχε πάρει τη χτένα η θεία μου
χωρίς να το ξέρει.

 

Επαφή

Greek Paranormal Team™ Info@GreekParanormalTeam.gr