Το πλάσμα που έψαχνε νερό

2016-12-03 15:45
Έλαβε χώρα στην περιοχή Αγιος Στέφανος του νομού
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
 
Ασφαλώς το πιο σημαντικό γεγονός του 1995, υπήρξε η συνάντηση
που έγινε στις 14/8 μεταξύ του κ. Θεόδωρου Παπατσώρη, κατοίκου
Αγίου Στεφάνου, πρώην διευθυντού του Υπουργείου Εσωτερικών και
ενός παράδοξου πλάσματος που μετά από ένα γδούπο που άκουσε,
είδε ξαφνικά μπροστά του ο κ. Παπατσώρης. Σύμφωνα με τη
μαρτυρία του η παράδοξη αυτή συνάντηση , συνέβη σε απόσταση
περίπου 500 μέτρων από το σπίτι του και όπως ισχυρίζεται αυτό το
ον ήταν ανθρωποειδές. Τα πόδια του ήταν πολύ μεγάλα, έφταναν
περίπου μέχρι τη μέση του στήθους του μάρτυρα, το δε τρίχωμά που
είχε στα πόδια του ήταν πυκνό. Το πρόσωπό του λευκό προς το ροζ,
τα μάτια του γαλανά, το σώμα του δεν είχε λαιμό και το κεφάλι του
έμοιαζε σαν κολλημένο στο μικρό του σώμα. Το ύψος του, ήταν
περίπου 2,50 μέτρα και, όπως είπε ο κ. Παπαρώτσης, «σήκωσα το
κεφάλι μου για να το παρατηρήσω καλύτερα. Νομίζω ότι φορούσε
κάτι εφαρμοστό, που έμοιαζε με χλαμύδα, που έφτανε μέχρι το μηρό
του. Το άκουσα να μου ψιθυρίζει κάτι, προφανώς στη δική του
διάλεκτο και το ρώτησα τι ήθελε. Εκείνο μου έκανε με τα χέρια το
σχήμα δεξαμενής. Του απάντησα ότι εδώ δεν υπάρχει δεξαμενή και
ότι υπάρχει επάνω στο λόφο του Αγίου +ημητρίου. Τότε μου
διευκρίνισε μιλώντας Ελληνικά, ότι ψάχνει τη δεξαμενή που είναι
στη Παναγία. Κατάλαβα τότε ότι αναζητούσε τη δεξαμενή που
υπάρχει στη κοινότητα της Άνοιξης και του υπέδειξα ποιο δρόμο θα
ακολουθήσει για να φτάσει εκεί. Ξαφνικά όμως το έχασα από
μπροστά μου σαν να αποϋλοποιήθηκε».

Επαφή

Greek Paranormal Team™ Info@GreekParanormalTeam.gr